Portofel

Îmi plac listele, nu mă pot abține.

Ce pot să fac

Poate ai nevoie de un nume pentru start-up, un tagline și de o poveste în jurul ideii tale. De întrebări care să îți clarifice ce vrei să faci și ce vrei să nu faci, în ce fel, pentru cine, așa încât proiectul tău să fie ușor înțeles de cineva care nu locuiește în mintea ta. Poate ai nevoie de o direcție de tone of voice, imagerie, asocieri. De un brand idea book care să contureze personalitatea brandului tău. Un brand clar e ușor de comunicat, de reținut și te ajută să iei decizii.
Hei-rup organizat pe o perioadă limitată, pentru sinergie. Dacă ai un obiectiv clar, un buget, o idee despre experiențele din trecut, facem o campanie de comunicare funcțională, în mediile și cu parteneriatele potrivite, cu beneficii de brand. Campanii de PR, de CSR, pentru creșterea vânzărilor, de angajare, activări, acțiuni spontane în relație cu trending topics.

Sugestii de îmbunătățire a textului deja scris, ca structură și exprimare – articole, scrisori de vânzare, de sponsorizare, prezentări ppt, reviste, cărți de ficțiune, cărți de nonficțiune, etc.

Evenimente culturale, creative, petreceri, târguri, evenimente caritabile. Cu activități diverse, să nu se plictisească participanții. Cu pregătire și coordonare.

Crearea de comunități active pe Facebook, Twitter, G+, LinkedIn. Plan de postări și sponsorizări, content de interes. Social media e o unealtă de comunicare de brand, așa că ai grijă ce impresie faci.

Strategie de comunicare. Ce, unde, când, cu cine, pentru ce, pentru cine. Dacă ai o strategie de business, că nu ține loc.

Din engleză și franceză. Am tradus din engleză o carte de coaching, „Jocul interior și munca”, de Timothy Gallwey, editura Spandugino și „Pasajul dorinței”, de Dominique Sylvain, editura Universal Dalsi, roman, din franceză. Am făcut și traduceri/transcreation publicitare din engleză.

Site-uri, articole, comunicate de presă, newslettere, proiecte speciale etc.

Condiții de lucru

Orice colaborare pe proiect se va încheia într-o lună. Portofelul se deschide la start și la finish. Termenul de răspuns la mailuri e cel mult a treia zi de la trimitere, de ambele părți. Sunt incluse în prețul stabilit două ture de modificări.

Brief

Dacă te gândești să lucrezi cu mine, trimite-mi un mail în care să răspunzi la câteva întrebări.

  1. Care e proiectul?
  2. Cui i se adresează?
  3. Ce are special?
  4. Când trebuie să fie totul gata?
  5. Când trebuie să fie gata partea mea?
  6. Ce vrei să fac eu concret, cu liniuță?
  7. Cine acceptă sau refuză propunerile mele? (cine decide)

Ce pot să facă prietenii mei

Dacă ai nevoie de vreunul dintre serviciile de mai jos, scrie-mi și îți recomand pe cineva. (Și în cazul ăsta răspunde la întrebările de mai sus, voi trimite mailul prietenului recomandat.)

  • caligrafie (live la un eveniment, pe tablă în cafenea, pe invitații de nuntă, de altceva, etc)
  • coaching (1 la 1, executive, de echipă, de grup)
  • DTP (machetare pentru cărți, reviste, broșuri, flyere, etc)
  • fotografie (de obiect, de pisică, de nuntă, de eveniment, etc)
  • filmări (videoclip, evenimente, etc)
  • identitate vizuală de brand (logo, cărți de vizită, layout ppt, etc)
  • ilustrație (de carte, benzi desenate, etc)
  • instalare wordpress și temă pe domeniu, customizare
  • producție publicitară (printuri de orice fel)
  • animație (stop motion, 2D, 3D)
  • studio foto/video